Lasagnegudstjeneste

Lasagnegudstjenesterne afholdes af vores præst Kristian Tvilling og kirke- og kommunikationsmedarbejder Marlene Kejser. Gudstjenesterne er for børn og deres voksne, hvor vi lytter, leger, har lystænding og synger med vores organist Knud Rasmussen. Selve gudstjenesten med tilhørende aktivitet varer ca. 30-45 minutter, og ​efterfølgende er der fællesspisning med lækker lasagne, som vores kirketjenere Christian Hattesen og Anders Ravn kokkererer.

Det er gratis at deltage, men tilmelding er nødvendig via tilmeldingsformularer, som I finder ved at klikke på de enkelte lasagnegudstjenester herunder. Vær opmærksom på tilmeldingsfristerne.

OBS: For at undgå madspild, vil vi venligst bede jer om at melde afbud, hvis I bliver forhindret i at deltage og gerne hurtigst muligt. I kan framelde jer direkte på et link nederst på jeres billetter eller skrive til mk@virumkirke.dk.